Fòrum d'exalumnes de l'escola Mireia

Tanca l'Espai Movistar

Tanca l'Espai Movistar Empty Tanca l'Espai Movistar

Missatge  JWRC Dj Des 11, 2008 12:35 am

Telefónica ha decidit tancar l'Espai Movistar de Barcelona només dos anys després d'obrir-lo. Davant la conjuntura econòmica, la companyia vol reorientar el patrocinis. L'Espai Movistar és una instal·lació polivalent que acull concerts, exposicions, tallers i cursos. Amb el seu tancament, unes 40 persones es queden sense feina. Per l'escenari de l'Espai Movistar hi han passat grups com Coldplay, que hi va fer la presentació mundial de l'àlbum "Viva la vida" a Barcelona, o Alicia Keys tocant davant d'un grup reduït de fans.
Els últims, aquest mateix dilluns, han estat els escocesos Franz Ferdinand, que també van aprofitar per presentar el seu últim treball.

Tot i la notorietat dels grups que hi han passat i el canvi d'ubicació, del Fòrum a la Zona Universitària, Telefónica ha optat per tancar, a finals de desembre, l'Espai Movistar i poder reorientar els patrocinis. Abans, però, encara s'hi podrà gaudir del concerts de Mercury Rev aquest dijous i el d'Orishas, el 12 de desembre.
JWRC

Nombre de missatges : 7
Ubicació : London
Registration date : 10/12/2008