Fòrum d'exalumnes de l'escola Mireia

Normativa vigent Empty Normativa vigent

Missatge  Marc Delgado Dj Des 11, 2008 12:09 am

Funcionament dels fòrums

La nova eina de fòrums distingeix entre categories, fòrums i temes. Proposem els fòrums, mentre que els temes de discussió són creats pels usuaris.

Per obrir un nou tema de discussió, només cal prémer sobre el botó "New topic". Per intervenir en un dels temes que ja han estat creats, s'ha de prémer el botó de "Respondre tema". I per contestar un missatge concret, cal clicar sobre el botó "Citar".

És necessari registrar-se

Per a poder expressar les teves opinions en aquest fòrum, es imprescindible que prèviament t’hagis registrat, tan sols omplint un senzill qüestionari i triant un nom d’usuari i una contrasenya. Tot per poder obtenir la màxima funcionalitat i eines que t’oferim.

Respecta tots els usuaris.

No tots tenim per que pensar igual, així que et demanem que siguis tolerant i respectuós amb les opinions d’altres usuaris i si no hi estàs d’acord, fes-ho amb arguments i no amb insults, amenaces o faltes de respecte.

Expressió i escriptura.

Evita els missatges escrits en majúscules (vol dir que CRIDES) i del tipus SMS ja que poden resultar il•legibles.

Publicitat

No es permet enviar continguts promocionals i/o publicitaris. Els missatges amb publicitat seran eliminats.

Reserva del dret de gestió dels moderadors i administrador

Tant l’Administrador com els Moderadors es reserven el dret a moure, bloquejar o eliminar missatges que entenguin com a no adequats per al forum o vulnerin la normativa, així com expulsar als usuaris que no tinguin un comportament digne tan de forma temporal com permanent.

En cas de no estar d’acord amb la decisió presa per un moderador o administrador, siuplau, envia un correu exposant tots els fets i la teva opinió a: exalumnes_mireia@gmail.com i intentarem arreglar el tema lo abanç possible.

Moltes gràcies i benvingut / benvinguda al fòrum.
Marc Delgado

Nombre de missatges : 12
Ubicació : Barcelona
Registration date : 10/12/2008