Fòrum d'exalumnes de l'escola Mireia

Capcom anuncia l'edició col·leccionista de "Street Fighter IV"

Ir abajo

Capcom anuncia l'edició col·leccionista de "Street Fighter IV" Empty Capcom anuncia l'edició col·leccionista de "Street Fighter IV"

Missatge  Marc Delgado Dj Des 11, 2008 1:34 am

Capcom ha anunciat que l'esperat ressorgir de la seva saga de lluita "Street Fighter IV" comptarà amb una edició col·leccionista tant per Xbox 360 com per PlayStation 3, i si s'ha de jutjar per l'ampli contingut, és de les bones.

Una figura de Ryu i una de Crimson Viper (nou personatge incorporat en aquest episodi), una mini guia d'estratègia en format còmic, una pel·lícula en alta definició creada explícitament per al joc amb una durada aproximada d'una hora, una selecció dels millors tràilers del joc, una petita guia que detalla els moviments i biografies de quatre dels nous personatges de la sèrie (Viper, Abel, El Fort i Rufus) i, per a acabar, contingut descarregable extra.

L'edició col·leccionista de "Street Fighter IV" serà posada a la venda al mateix temps que l'edició normal del joc, el 20 de febrer de 2009.
Marc Delgado
Administrador

Nombre de missatges : 12
Age : 38