Fòrum d'exalumnes de l'escola Mireia

Edició de luxe d'una obra mestra de l'animació

Ir abajo

Edició de luxe d'una obra mestra de l'animació Empty Edició de luxe d'una obra mestra de l'animació

Missatge  Marc Delgado Dj Des 11, 2008 1:31 am

Una de les millors formes de celebrar les properes festes nadalenques és fer-se amb una de les variades edicions de luxe de l'obra mestra de Henry Selick i Tim Burton, The nightmare before Christmas (Pesadilla antes de Navidad). La Disney acaba d'editar una autèntica joia d'aquest màgic i entranyable film musical d'animació. Entre les modelitats que podeu adquirir, teniu una edició col·leccionista en format dvd de dos discos, una edició col·leccionista en format Blu Ray i una edició limitada que inclou la cara del seu inoblidable protagonista, en Jack Skellington. El cert és que amb el pas del temps, aquesta joia creada per Tim Burton i dirigida per Henry Selick l'any 1993 ha anat adquirint major prestigi, allau de seguidors i molta repercusió en forma d'icona, fins a convertir-se en tota una senyora obra de culte. Per aquest motiu, la Disney s'ha esmerat en oferir unes edicions realment formidables, que a més del film inclouen dues perles de la primera etapa Burtoniana, com són els esplèndis i significatius curtmetratges Vincent i Frankenweenie, amb els seus irresistibles homenatges farcits de talent imaginatiu, que serveixen per entendre el concepte creatiu de l'autor de Big Fish. Tanmateix, totes aquestes edicions també inclouen documentals de més de mitja hora al voltant del procés de gestació del film i un regal fascinant que no us podeu perdre: un poema de Tim Burton narrat per la incomparable veu del mític Christopher Lee, actor que ja havia col·laborat amb Burton cedint les seves cordes vocals per Sleepy Hollow i La novia cadáver. Tot un grapat d'ingredients que fan d'aquesta nombrosa edició tot un sentit homenatge a l'univers d'un dels grans talents del cinema contemporani.
Marc Delgado
Administrador

Nombre de missatges : 12
Age : 38